- 
            START  Széchenyi kártya ügyintézés; Adminisztratív feladatok ellátása, általános ügyintézés; Pénztár kezelése, kimenő számlák készítése; NOVITAX szoftver IPTAX modul használata; Térségi rendezvények, szakmai tájékoztató előadások szervezése; Megbeszélések, értekezletek szervezése és... Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNémetÁltalánosBeosztottSTART 7Csorna, Eatrend Arrabona Zrt.  az iroda gördülékeny működésének elősegítése, a hozzátartozó pénzügyi és adminisztratív feladatok ellátása; étlapok küldése intézmények felé, létszámok rögzítése; személyi anyagok összeállítása, begyűjtése; bérszámfejtési és könyvelési anyagok előkészítése, továbbítása a központi iroda... Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotÁltalános iskolaSzakiskola / szakmunkás képzőOKJGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
 
                                