-
STARTTófalu, Mézes-Kert 2002. Kft.
Külkereskedelmi ügyintéző feladatok ellátásra munkatársat keresünk Tófalu településen
Export és vám ügyitézés Levelezések bonyolítása angol nyelven Belföldi és deviza számla készítés Kapcsolattartás hivatalokkal, és a partnerekkel Egyéb angol nyelvű hivatalos iratok elkészítése. Minimum társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt. Felhasználó...
Országos hirdetés -
BUSINESSBudapest V. kerület, Dream Jobs 4 Future Kft.
Adminisztrációs asszisztens álláslehetőség Budapesten
HR feladatok ellátása kiválasztási folyamatokon való részvétel Hirdetések kezelése tárgyaláson való részvétel egyéb adminisztratív feladatok ellátása Német - min. B1 Angol - min. A2 számítógép ismeretek (Word, excel, powerpoint...) flexibilitás mobil...
Országos hirdetés -
BUSINESSBudapest XVI. kerület, EVSÉP Generálkivitelező Kft.
Személyi asszisztenst keresünk budapesti irodánkba
Általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása Döntés-előkészítési anyagok, prezentációk készítése Szakmai utazások, találkozók és megbeszélések szervezése Részvétel szakmai rendezvények megszervezésében és lebonyolításában Telefonos, E-mailes kapcsolattartás...
Országos hirdetés -
STARTCsorna, Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Ügyfélszolgálati munkatársat keres a Győri Iparkamara Fertő-Rábaköz Regionális Képviselete
Széchenyi kártya ügyintézés; Adminisztratív feladatok ellátása, általános ügyintézés; Pénztár kezelése, kimenő számlák készítése; NOVITAX szoftver IPTAX modul használata; Térségi rendezvények, szakmai tájékoztató előadások szervezése; Megbeszélések, értekezletek szervezése és...
-
START 7Fertőszentmiklós, Eatrend Arrabona Zrt.
Munkatársat keresünk telephelyi adminisztrátor pozícióba Fertőszentmiklóson
az iroda gördülékeny működésének elősegítése, a hozzátartozó pénzügyi és adminisztratív feladatok ellátása étlapok küldése intézmények felé, létszámok rögzítése személyi anyagok összeállítása, begyűjtése bérszámfejtési és könyvelési anyagok előkészítése, továbbítása a központi iroda...
-
START 7Csorna, Eatrend Arrabona Zrt.
Irodai adminisztrátor kollégát keresünk Csorna településen
az iroda gördülékeny működésének elősegítése, a hozzátartozó pénzügyi és adminisztratív feladatok ellátása; étlapok küldése intézmények felé, létszámok rögzítése; személyi anyagok összeállítása, begyűjtése; bérszámfejtési és könyvelési anyagok előkészítése, továbbítása a központi iroda...
-
START 7Eger, Sanamöbel kft.
Szereted a marketinget, a koordinációt és a kommunikációt?